חורש את הפריפריה • מקלב: "זה המקום להביא מצביעים חדשים"

איתי גדסי No Comments on חורש את הפריפריה • מקלב: "זה המקום להביא מצביעים חדשים"

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) ערך ישיבת היערכות לקראת הבחירות בעיר 'קריית אתא', מקלב נפגש עם נציגי דגל התורה ותושבי האזור. מקלב שמע סקירה על ההתפתחות התורנית הגדולה בעיר. מקלב דיבר על הגדלת מאגר הקולות של דגל התורה, דרך מאמץ משולב של נציגי התנועה ותושבי השכונות, "אנשים אשר רואים את הפעילות של נציגי דגל התורה המקומיים, עליהם ניתן להשפיע ולשכנע"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) הגיע אמש לעיר קריית אתא לקראת היערכות לבחירות הקרבות, מקלב נועד עם נציגי דגל התורה בעיר, סימון מושיאשוילי ואלקנה ויסנשטרן יחד עם פעילי 'דגל התורה' המקומים. מקלב אמר לנוכחים כי מערכת הבחירות הפעם חשובה לאין שיעור, מקלב המריץ את הפעילים כבר עכשיו להתחיל ולהתגייס למען המערכה הקשה.

בישיבת היערכות עם הפעילים המקומיים והנציגים, סקרו התושבים את הפעילות הנעשית בעיר בפני ח"כ אורי מקלב ששיבח מאוד את פעילותם, פעילות הקירוב והחינוך התורני הטהור ניכרת מאוד בעיר, תנופת הפיתוח התורני הפך לסמל ודוגמא למרות  שהעיר אינה מהגדולות הארץ, אך עדיין התפתחותה התורנית יוצא למרחוק. לדעתו של מקלב כבר בעתיד הקרוב נראה את הציבור החרדי מגיע בכמויות גדולות יותר להתגורר בקריית אתא.

20190305_203100

מקלב הדגיש כי יש להשקיע מאמץ מיוחד להגדיל את כמות הקולות בנוסף לגידול של אברכים בני תורה אשר הגיעו לאחרונה לעיר. עיר כמו קרית אתא, אשר משמשת אות ודוגמא הן לשילוב משפחות צעירות וחרדיות בעיר, והן למגדלור רוחני השמפיע על האזור.

מקלב הוסיף: כי זה מקום בו ניתן לשפיע על אנשים אשר הם לא מהבסיס של המצביעים שלנו, אנשים אשר רואים את הפעילות של נציגי דגל התורה המקומיים, עליהם ניתן להשפיע ולשכנע, ויש לעשות כל מאמץ להגדלת מאגר הקולות בעיר והגדלת כבוד התורה.

בפגישה הסבירו הנוכחים כי אם ניקח את כל משפחות בני התורה שהגיעו להתגורר בעיר לאחרונה, וכל משפחה תביא עוד שני קולות ממאגר הקולות הכללי והיה זה שכרינו.

מקלב שיבח את הקליטה המכובדת של אברכים בעיר, משמח לראות איך משפחות האברכים נקלטים בעיר בצורה מעוררת התפעלות, ודבר זה ניכר אף בכנס זה בהירתמותם לסייע למפלגת דגל התורה.

לאחר מכן הוצג בפני הרב מקלב תוכנית עבודה והיעדים לבחירות הקרובות, בהם בדיקה כי תושבי העיר החדשים אשר מקרוב באו אכן מופיעים כרשומים בעיר, פילוחי מגזרים ומשפחות הקירוב, בחורי הישיבות ותוכנית העבודה הכללית.



0 תגובות